Gaming Society
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaCreare comandă /takeguns pentru clanuri I_icon_mini_portalUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Creare comandă /takeguns pentru clanuri

In jos 
AutorMesaj
Vicente
Grup: Administrators
Grup: Administrators
Vicente


Mesaje : 105
Puncte : 380
Reputatie : 2
Data de inscriere : 11/04/2013
Varsta : 30
Localizare : Center of the earth

Creare comandă /takeguns pentru clanuri Empty
MesajSubiect: Creare comandă /takeguns pentru clanuri   Creare comandă /takeguns pentru clanuri EmptyMar Mai 07, 2013 6:10 pm

Majoritatea dintre probabil aţi văzut o comandă gen /takeguns, nu?
În acest topic o să vă arăt cum se creează în special pentru clanuri.

1. Căutaţi în GM (ctrl+F)

Citat :
if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5) // La Cosa Nostra Spawn
{
if(PlayerInfo[playerid][pLCNspawn] == 0)
{
SetPlayerToTeamColor(playerid);
SetPlayerPos(playerid, 1171.4990,-2036.9609,69.0078);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerInterior(playerid,0);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
return 1;
}

sau cuvinte cheie gen "spawn LCN" până daţi de liniile de mai sus![/size][/font]

După ce am făcut asta, înseamnă că acum la facţiune cu numărul 5 va apărea mereu membrilor textul de mai sus atunci când se vor spama la HQ

3. Adăugăm comanda /takeguns la OnPlayerCommandText (de exemplu, eu am adăugat-o sub comanda /hotdog)

Citat :
if(strcmp(cmd, "/takeguns", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1500)
{
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] ==5)
{
if(PlayerToPoint(2.0, playerid,690.1519,-1276.1157,13.5597))
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 100);
GivePlayerMoney(playerid, -3000);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 100);
GivePlayerMoney(playerid, -3000);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 100);
GivePlayerMoney(playerid, -3000);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 100);
GivePlayerMoney(playerid, -3000);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 100);
GivePlayerMoney(playerid, -3000);
}
else
{
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50);
GivePlayerMoney(playerid, -3000);
}
ConsumingMoney[playerid] = 2;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "Nu esti langa checkpoint-ul cu /takeguns!");
return 1;
}
}
Ce reprezintă fiecare linie ?

Citat :
if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5)

5 = ID facţiunii/gang-ului
pMember/pLeader = să fie accesată şi de membri şi de leaderi

Citat :
if(PlayerInfo[playerid][pLCNspawn] == 0)

0 = ID interiorului unde se va spawna jucătorul (adică afară)

Citat :
SetPlayerToTeamColor(playerid);
SetPlayerPos(playerid, 1171.4990,-2036.9609,69.0078);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerInterior(playerid,0);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;

Aici sunt coordonatele unde se va spawna jucătorul (nu ne interesează)
Acum, că v-am explicat toate chestiile astea, trecem la următorul pas.


2. Adăugăm:

Citat :
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{FFFFFF}Tasteaza {FF0000}/takeguns {FFFFFF}pentru a-ti lua arme in functie de rank (pret: 3.000$)!");

sub

Citat :
if(PlayerInfo[playerid][pLCNspawn] == 0)
{

adică tot scriptul ar trebui să arate cam aşa:
Citat :

if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5) // La Cosa Nostra Spawn
{
if(PlayerInfo[playerid][pLCNspawn] == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{FFFFFF}Tasteaza {FF0000}/takeguns {FFFFFF}pentru a-ti lua arme in functie de rank (pret: 3.000$)!");
SetPlayerToTeamColor(playerid);
SetPlayerPos(playerid, 1171.4990,-2036.9609,69.0078);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerInterior(playerid,0);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
return 1;
}

La comanda /takeguns trebuie sa va explic cateva chestii:
La:

Citat :
GivePlayerMoney(playerid, -3000);

3000 = suma care ti-o cere pentru a folosi /takeguns!
La:

Citat :
if(PlayerToPoint(2.0, playerid,1123.8586,-2034.0748,69.8926))

acel "2.0" este distanta unde poti folosi /takeguns (adica la maxim 2m de pickup), iar acele coordonate sunt pentru locul unde tastezi /takeguns (aceleasi coordonate vor fi si pentru crearea pickup-ului)
La:

Citat :
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50);

34 = id armei iar 50=gloantele

4. Acum creăm un pickup pentru a iesi mai bine in evidenta unde trebuie sa tastam /takeguns




Căutăm în GM (ctrl+F):
"CreatePickup(etc. etc. etc.)" (fară "etc. etc. etc." Smile)) si o dublăm înlocuind-o cu coordonatele noastre!
Linia ar trebui să arate cam aşa:

Citat :
CreatePickup(1254, 23, 1123.8586,-2034.0748,69.8926);

Unde:

Citat :
1254

= ID pickup-ului (pentru mai multe ID-uri vizitati:

Citat :
23

= acest 23 apare de fiecare data dupa id-ul la pickup pentru a-l face vizibil atunci cand intri in el

Citat :
1123.8586,-2034.0748,69.8926

= coordonatele unde trebuie sa apara pickp-ul (aceleasi ca si cele de unde putem tasta /takeguns)

Rezultat:
Facţiunea ID 5 are acces la comanda /takeguns (armele primite variaza pe rank-ul membrului) pe care o poate folosi la coordonatele precizate mai sus unde se află şi un pickup.

Suplimentar:
Puteţi adăuga pickp-ului si un 3dtextlabel, însă este mai complicat pentru incepători:
Căutaţi (ctrl+F)
"Create3dtextlabel" dar daca nu gasiti niciun rezultat adăugati sub toate "CreatePickup":

Citat :
Create3DTextLabel("{FF8C00}Tasteaza /takeguns pentru a-ti lua arme\nCost: 3.000$\n(doar membri LA COSA NOSTRA)",0xE60000FF,1123.8586,-2034.0748,69.8926,5,0,1);

Citat :
0xE60000FF

= Culoarea textului
Ce este intre ghilimele este textul care va apărea: /n

= se face un rand dedesubt

Citat :
1123.8586,-2034.0748,69.8926

= Coordonatele unde sa apara textul (de preferat sa fie aceleasi unde este plasat pickupul)

Citat :
5,0,1

= distanta, virtualworld, testLOS (acestea nu trebuiesc modificate la niciun 3dtextlabel)


Cam ăsta a fost tutorialul, dacă întâmpinaţi probleme nu ezitaţi să mă contactaţi!
Sus In jos
https://gamingsociety.forumgratuit.ro
 
Creare comandă /takeguns pentru clanuri
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Gangzone pentru voi
» Lista de moduri/addonuri cunoscute pentru Counter-Strike

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Gaming Society :: Resurse Jocuri @ Gaming Society :: San Andreas Singleplayer / Multiplayer :: Tutoriale SAMP-
Mergi direct la: